Monday, 25 February 2008


EDM #18 "Draw the view from a window of your house"
another day...another dollar...

minal weekend, a ja przygotowuje swoje portfolio...mam to uczucie pustki w srodku z powodu braku kreatywnosci w moim zyciu. Nic, zaden rysunek, czy obraz po prostu pustka od tak. W sobote bylam u fryzjera, powstal szybki szkic mnie w lustrze:) moze go zamieszcze tylko musze troche pokolorowac.
Kolejna karta z przeszlosci...
Zrobilam tez sobie kalendarz kreatywnosci, ciesze sie ze wyszedl mi na poczatku roku wiec swiadomie bede starala sie go po prostu kolorowac.
Coraz wyrazniej widze, ze nie mam nic godnego uwagi do mojego portfolio. Moja spanikowana druga strona…juz widzi innych studentow z teczkami obladowanymi pracami, a ja tylko kilka prac.
Moze za bardzo zalezy mi na tych studiach…pewnie dlatego tak sie czuje.

4 comments:

Just because said...

This is the few from a window where you live? I am so jealous! Looks beautiful... lots to draw inspiration from.

Anetka said...

tell me about it:)
I just wish I had more time to enjoy it:)

PamYla said...

Wow what a wonderful view! I would be outdoors all day long! Beautifully drawn also! I hate that I cannot read your comments

Amy said...

Beautiful drawing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© All images, text and ideas remain the copyright of Aneta Szkudlarek
Please do not copy or use in any format without the written permission of the artist.

Inspiration

Loading...

Visitors